Бейджі
Бейдж вже давно міцно увійшов до ділового ужитку. Бейджи набули широкого поширення і носіння їх є правилом хорошого тону. Призначення бейджа полягає в тому, що бейдж, насамперед, допомагає ідентифікувати співробітників фірми. Бейджи присутні на всіх виставках з'їздах і спортивних змаганнях. Бейдж допомагає організувати систему доступу, бейдж є іміджевим елементом компанії. Бейдж необхідний для швидкого пізнавання, знайомства, виявлення статусу і посади особи, яка його носить. Бейдж може містити не лише контактну інформацію про людину, але і візуально зараховувати його до певної групи. А саме, бейдж може відноситься до певної групи, компанії або учбового закладу. Отже, можна сказати, що бейдж — це незамінний атрибут ділового спілкування. Всі бейджи можуть бути поділені таким чином:
  • - бейдж з пластиковим вікном різних кольорів;
  • - бейдж з інформацією, яку можна змінювати;
  • - бейдж стандартного розміру;
  • - бейдж нестандартного розмірів, виконаний з вінілу більшої щільності;
  • - бейдж з кліпсами різних видів;
  • - бейдж з кольоровою задньою стінкою;
  • - бейдж герметичний, надійно захищаючий вкладену інформацію;
  • - бейдж індивідуально виготовлений.
 
Рекламный Украинский портал

Copyright © 2017
All rights reserved
Designed by:WebMaster Studio