Білборди
Білборд - конструкція, що окремо стоїть, призначена для розміщення рекламного оголошення великих розмірів. Перші білборди з'явилися близько 100 років тому в Америці. Природно, що у той час, ще не будували спеціальних конструкцій а просто орендували відповідні для розміщення реклами майдани і клеїли на них рекламні оголошення - білли. Згодом, такі майдани почали називати білбордамі, що в буквальному перекладі на російський звучить, як "дошка оголошень".

Найпоширенішим форматом білбордов (рекламних щитів) є щит 3х6, менш поширені щити розміром 3х12 хоча останнім часом з'являється всё більше таких нових форматів як суперсайти і брандмауери із спільною тенденцією на збільшення майдану рекламного оголошення.

Так само, варто відзначити розвиток технологічності білбордов. Так, менш ніж за 10 років, більшість щитів придбали підсвічування а та ж з'явилися рекламні щити із зображенням, що змінялося (призматрон, трівіжн та інші).

Трьохпозиційна рекламна установка призматрон є рекламним щитом, поле якого складається з набору паралельних трикутних призм, створюючих з одного боку плоску поверхню, на яку наноситься зображення. Через задані проміжки часу призми повертаються, міняючи зображення. Новизна, оригінальність рекламних установок призматрон дозволяє їх розмістити в кращих, високоефективних місцях міста. Замість одного зображення Ви отримуєте відразу три, не перенавантажуючи при цьому навколишню архітектуру. Додаткову привабливість рекламі розміщеній на призматроні додає його динамічність. Призматрон здатний відображувати будь-яку текстову і графічну інформацію.

Для зміни зображення механізм повороту повертає всі призми на 120 градусів, щоб інші грані призм з нанесеним на них рекламним зображенням розташовувалися в одній плоскості. Залежно від налаштування механізм повороту може проводити поворот призм як одночасно так і послідовно (принцип хвилі).

Завдяки своїм оригінальним візуальним властивостям такі установки багато разів збільшують віддачу від реклами в місцях найбільш інтенсивного дорожнього руху без необхідності збільшення кількості рекламних носіїв. Цим вони вигідно відрізняються від статичних рекламних поверхонь такого ж розміру.

Найбільш важливий чинник - послідовна зміна зображень через задані проміжки часу. Будь-яка динамічна реклама ефективніша, ніж статична. Вона краще доносить інформацію до споживача, оскільки сама по собі привертає увагу і дозволяє виділити рекламне зображення з ряду подібних.

Матеріал для друку зображення - самонаклеююча плівка .
 
Рекламный Украинский портал

Copyright © 2017
All rights reserved
Designed by:WebMaster Studio