Сувенірна продукція
Сувенірна продукція з фірмовою символікою є не тільки ефективним засобом рекламної кампанії, але й одним з найважливіших елементів іміджу підприємства.
Сувеніри повинні бути витонченими, стильними, ненав'язливими, сприятливо сприйматися навколишніми й мати більшу тривалість дії. Тому вибір сувенірної продукції - творчий процес, що вимагає знання багатьох тонкостей.
Сувенірна продукція містить у собі величезна кількість виробів з різних областей, але поєднує їх усіх те, що вони затверджують оригінальний стиль компанії і є рекламою.

Промоушн-Сувеніри: це масові сувеніри, призначені для охоплення великої аудиторії потенційних споживачів продукції вашої фірми. За допомогою промоушн-сувенірів успішно вирішуються завдання підвищення впізнаваності торговельної марки й лояльності споживачів. Найчастіше як такі сувеніри використовують недорогі ручки, запальнички, брелоки, значки й т.п.

  • Вручення даної групи сувенірів необхідно при:
  • презентаціях продукції;
  • поданні продукції на виставках;
  • акціях;
  • відкритті нових магазинів.


У цьому випадку сувенір повинен бути не дорогим, ні до чого не зобов'язуючим, створювати доброзичливу атмосферу. Призначається для залучення нових клієнтів і несе РЕКЛАМНЕ НАВАНТАЖЕННЯ.
Бізнес-Сувеніри, на відміну від промоушн-сувенірів, – це адресні речі, які даруються постійним клієнтам і партнерам у свята, ювілеї й інші пам'ятні дати. Вибір бізнес-сувенірів досить широкий, тому при їхньому підборі потрібно прагнути не повторюватися й радувати своїх партнерів новими оригінальними подарунками. У якості бізнес- сувенірів можуть виступати якісні авторучки у футлярі або настільні офісні набори, ежедневники й інша шкіргалантерея, парасолі, годинник, калькулятори, радіоприймачі, настільні ігри.
Головна ціль бізнес сувенірів - ще раз нагадати про компанію.
  • Цей знак уваги є:
  • демонстрацією поваги,
  • проявом добрих намірів,
  • знаком зацікавленості в контактах,
  • сприянням створенню атмосфери доброзичливості,
  • іноді - "приношенням вибачень",
  • вдячністю за продуктивне співробітництво.
Види нанесення

Тамподрук: технологія фарбового друку, при якому з поверхнею сувеніра контактує тампон. Перед цим він змочується у фотополімерне кліше, усмоктує фарбу й переносить її відбиток на сам виріб, приміром, ручку або запальничку. Розчинник що входить до складу фарби роз'їдає поверхневий шар сувеніра й усмоктується в нього. Висихаючи, розріджувач разом з фарбою й розчиненими частками пластику стає практично однорідною масою й міцно вплавляється в поверхню, стаючи її невід'ємною частиною.

Лазерне гравірування: спосіб нанесення малюнка, при якому відбувається структурна зміна поверхні сувеніра під впливом лазерного променя. Ідеально підходить для обробки металевих і дерев'яних поверхонь. Дозволяє відтворити малюнок замовника з філігранною точністю, але лише одним тоном.

Флексодрук: полімерне кліше для різних кольорових шарів по черзі прокатується по поверхні виробу. Перевага флексодруку, - висока швидкість.

Прямий друк: використовується при нанесенні малюнка на циліндричні поверхні великого розміру (керамікуі, шкло). При цьому використовуються спеціальні двухкомпонентні фарби, які безпосередньо наносяться на поверхню виробу. Під час сушіння фарби усмоктуються в поверхню виробу й застигають.

Деколь: це технологія, у якій застосований принцип перекладної картинки. Спочатку відбувається друк на папері, потім папір покривається лаком, потім відмочується у воді й переноситься на керамічну або скляну поверхню. Під час випалу фарба впікається в поверхневий шар, утворюючи тверду однорідну масу з необмеженим строком використання.

Тиснення: застосовується при нанесенні втисненого (тисненого) рельєфного малюнка на поверхню шкіри або шкірзамінника, а також на дерев'яну поверхню. Під час обробки поверхня шкіряної обкладинки сувенірного виробу короткочасно, але сильно нагрівається для стійкої зміни форми її рельєфу. Обробка відбувається в термопресі, у якому закріплюється полімерне або металеве кліше, що входить у тісне зіткнення в поверхнею оброблюваного виробу при впливі високої температури. Якщо при тисненні використовується фольга, вона оплавляється й залишає на поверхні металевий відбиток.

Вишивка: дозволяє наносити фірмову символіку на м'які ворсисті тканини, навіть у тих випадках, коли інші технології неприйнятні. Кошторис по вишиванню виставляється по конкретному оригінал-макеті, тому що визначається конкретна кількість стібків і площа вишивання. Кількість кольорів ниток, використовуваних при вишиванні логотипа, не обмежена, однак по якості й точності передачі малюнка дана технологія має цілком певні межі.

Термотрансфер: по своїй суті нагадує термо- перекладну картинку. Малюнок друкується на папері спеціальними термостійкими фарбами, потім термостанком переносяться на рельєфну (наприклад, циліндричну) поверхню виробу. Як наслідок, технологія термотрансфера часто використовується для нанесення символіки на вигнуті тканеві поверхні, наприклад, на козирок бейсболки.

Шовкографія: ця технологія ідеальна для нанесення зображення фарбою на футболки, поло, пакети й предмети з великою площею задруку фірмовою символікою. Для виконання замовлення необхідно виготовити фотополімерне кліше на кожний із кольорів, використаних у Вашім логотипі.
 
Рекламный Украинский портал

Copyright © 2017
All rights reserved
Designed by:WebMaster Studio